Ik word starter

In het kader van volg je hart is het vandaag het moment om iets te onthullen. Zit je op het puntje van je stoel? Ben je er echt klaar voor? Hier alvast wat het niet is. Er komt geen vervolg op Passie & Piemelbloemen, we gaan niet verhuizen en ik ben ook niet zwanger (van de behanger J).

Het is iets op een heel ander vlak. Nou oké, ik gooi het er maar uit:
IK GA VOOR MEZELF BEGINNEN!
Hoe gaaf is dat? Voor diegenen die me kennen en/of mijn blogs gevolgd hebben (zie die van 30 januari van dit jaar) zal het geen verrassing zijn.

Vanaf begin 2013 heb ik een aantal bedrijven mogen helpen met hun teksten. Dat wil ik vanaf nu regelmatiger gaan doen naast mijn twintigurige werkweek bij Gilde Opleidingen. Ik vind het nu eenmaal heel fijn andermans werk te corrigeren of te redigeren. Nieuwe teksten te schrijven. En daarnaast mee te denken tijdens en te adviseren over het proces van idee tot uiteindelijk resultaat.

Vandaag een leuk gesprek gehad met Fran Dekkers van Studio Kleurrijk over de naam en het logo. Ik weet zeker dat zij er iets moois van gaat maken. En helaas pindakaas voor degenen die dachten: nu komt het... de naam… Nee, die ga ik niet verklappen. Nog even geduld. Het is leuker om die spanning iets op te bouwen, vind ik tenminste. J Maar één ding is zeker: ik word starter! En jullie horen nog van mij!


Reacties

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?