Bedankt allemaal

Het is misschien niet helemaal chronologisch verantwoord omdat ik jullie eerst een beetje moet laten kennismaken met wie ik ben, maar ik kan hier gewoon niet mee wachten. Ik moet 't even kwijt. Ik (en dat geldt zeker ook voor Ilse) krijg ontzettend veel energie van alle enthousiaste reacties op ons boek passie en piemelbloemen. Ook de glimlach op mijn gezicht is met geen mogelijkheid te verwijderen en het gevoel van trots groeit alleen nog maar. Zoveel lieve mensen die een steentje bijdragen. Onze grootaandeelhouders zijn we natuurlijk enorm dankbaar, zonder hen zijn we nergens. Maar er zijn ook zoveel mensen, ook vaak onbekenden, die ons steunen. Zo mooi en zo fijn om te merken dat ons boek breed gedragen wordt. En echt, we zijn blij met iedere steen, maar zeker ook met kiezelsteentjes! Ieder aandeel is 1/2000ste van het totale aantal dat behaald moet worden en dus meer dan welkom.

Er zijn ook genoeg mensen die niet investeren, maar wel enthousiast reageren en reclame maken via hun persoonlijke of sociale netwerk. Heel mooi! Hoe meer mensen van en over passie en piemelbloemen gehoord hebben, hoe meer kans dat we 2000 aandelen verkopen en ook hoe groter de kans is dat ze straks het boek kopen! Goed voor ons EN de aandeelhouders!

We zitten inmiddels op ruim 730 aandelen, het is nog een lange weg naar de 2000, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het gaat lukken. Met steun van velen!

Fijn om te beseffen dat er heel veel mensen zijn die ons en ons boek een warm hart toedragen! Allemaal hartstikke bedankt!

Reacties

  1. Wauw, Silvia. Hartstikke leuk. Ik zal je zeker blijven volgen en wens je heel veel schrijf plezier en succes.

    Lieve groet uit het kleine huis op de Hoofdstraat.

    Magda.

    Wat een eer dat ik de eerste reactie mag plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Syl, I will follow you. Net twitter.
    Zet 'm op.
    Liefs Es

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?