Kogel door de kerk

Het is zover. Mijn eigen bedrijf heeft een naam én smoel gekregen.


Dit past helemaal bij me. Fran Dekkers van Studio Kleurrijk heeft precies aangevoeld wat ik wil. Ze heeft dit omgezet in een strak logo, mét een knipoog.

Zoals een puntkomma twee zinnen met elkaar verbindt, zo verbind ik met PuntKomma letters, woorden en zinnen met elkaar tot een foutloze en to-the-point tekst. En zo verbind ik opdrachtgevers weer aan hun klanten. Dat vind ik een mooi uitgangspunt voor mijn bedrijf.

Omdat PuntKomma op zichzelf staand hoe dan ook een associatie heeft met tekst, maar het niet meteen duidelijk is op welk gebied, vond ik dat er nog iets ‘bij’ moest. Het eenvoudige en oersaaie ‘Tekstbureau’ kon mijn goedkeuring niet wegdragen. Na uren brainstormen kwam ik tot het idee een pay-off te gebruiken: tekst tot in de puntjes. Dat is waar PuntKomma voor staat: teksten moeten tot in de puntjes verzorgd zijn.

Ik ga nu weer snel verder met alle voorbereidingen. Want er komt veel kijken bij het starten van een eigen bedrijf…

Reacties

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?