Nog meer moois in petto…?!

De boekpresentatie was geweldig afgelopen donderdag. Het was een groot FEEST, om nooit te vergeten. De opkomst was reuze, het enorme enthousiasme hartverwarmend en ontroerend tegelijk! Ongelofelijk hoeveel mensen ons en ons boek een warm hart toedragen en hoe positief het boek ontvangen wordt. Maar wat is het ook prachtig geworden, al zeggen we het zelf. Wat veel lieve mensen, cadeaus, mooie woorden, bloemen en ook PIEMELbloemen… Sommigen konden het natuurlijk niet laten :-). We zijn ontzettend verwend.
Vrijdag bleven de enthousiaste reacties binnenkomen, ook van mensen die al begonnen waren met lezen! Een aantal heeft dit ook al wereldkundig gemaakt: lovende recensies op bol.com! :-)
Om 9.00 uur heb ik Boekhandel Plantage in Roermond blij gemaakt met een doos boeken. ‘Aah, Passie & Piemelbloemen’, hoorde ik de bedrijfsleider enthousiast zeggen toen ik binnenkwam. Er hadden al behoorlijk wat mensen gevraagd naar ons boek, maar helaas hadden ze nog geen boeken op voorraad, omdat het Centraal Boekhuis nog niet had geleverd…

Daarna heb ik bij Jan Linders in vertraagde opname boodschappen gedaan, veel mensen wilden ff een praatje maken over ons boek. LEUK! Ondertussen bekeek ik even mijn telefoon. Alsof ik het aanvoelde, een sms van de uitgeefster: interview bij L1 aanstaande dinsdag 29 mei (Goeiemiddag Limburg 16.00 uur). WOW! Voor wie het niet weet, L1 is het grootste en belangrijkste televisiestation van Limburg! Te gek dus!
’s Middags bij mijn schoonouders, na het nuttigen van een heerlijke lunch, nog wat mooie persoonlijke woorden geschreven in hun exemplaar van Passie & Piemelbloemen. Daarna naar huis gegaan om teksten te oefenen voor het ‘optreden’ van Ilse en mij tijdens het Venlose Boekenbal bij Boekhandel Koops, ook wel Bal Maskeej genoemd. We kregen met nog zestien andere auteurs ‘five minutes of fame’ oftewel we mochten vijf minuten voorlezen uit eigen werk! Wat een leuk stuk had Ilse uitgekozen en wat ging het oefenen goed… Het OEFENEN wel… Conclusie: het was gewoon te veel van het goede afgelopen week (vier dagen achterelkaar activiteiten voor ons boek)…


Boekhandel Koops heeft trouwens een erg mooie etalage! Hopelijk volgt morgen (dinsdag) de etalage van Boekhandel Plantage in Roermond.









Zondag heb ik mijn twee lieve jongens, Bas en Bram, een exemplaar van Passie & Piemelbloemen gegeven met een mooie persoonlijke boodschap erin. Het is nu nog niet echt geschikte 'kost' voor Bram, maar het is symbolisch om hen beiden te bedanken voor de steun, het geduld en de opoffering. Ik was natuurlijk veel weg de laatste tijd en als ik wel thuis was, was ik vaak niet of niet helemaal met mijn hoofd erbij...


Vandaag ben ik heerlijk gaan relaxen in de sauna met Bas en een bevriend stel en ben weer helemaal ontspannen. En vuurrood (van de zon) ook trouwens, hoef ik dinsdag misschien niet in de schmink bij L1… Of juist extra… :-)

Kom maar op nieuwe week, hopelijk heb je nog meer moois voor ons in petto!

Reacties

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?