ABC

A
is van anders eten. De compenseermodus moet ik weer zien te vinden, dan ben ik zo weer vijf kilo kwijt. Maar waar vind ik die ook alweer? In ieder geval niet tussen de oliebollen en appelbeignets…

B
is van meer bloggen, ik moet minder kritisch zijn en gewoon publiceren. Er
hebben in 2012 heel wat blogs de eindstreep niet gehaald. Zonde…
B
is trouwens ook van bootcamp, maar daar zullen we het maar niet meer over
hebben…

C
is van meer calorieën verbranden. Much more.

D
is van hier en daar wat te dik. Need I say more. En voor diegenen die dit niet
geloven: trust me: het is echt nodig! Ik merk het vooral aan mijn knellende
spijkerbroeken en beha’s, dus...

 
 
 
 
 
 
 
 
E
is van minder eten; ik lust helaas bijna alles en ik kan ook nog eens moeilijk
‘nee’ zeggen…

F
is van foto’s inplakken. Ik heb nog zo’n 500 onverwerkte foto’s liggen, die
schreeuwen om ingeplakt te worden. Sommige wachten al vanaf
2008. Shame on me!

G      
is van gezondheid en geluk dat ik iedereen toewens!

H      
is van te hard rijden, dat doe ik heel vaak. Maar met de derde bon in een jaar,
heb ik me voorgenomen dat ook DAT minder moet.

I
is van idioot omdat ik het punt hierboven natuurlijk niet alleen vanwege de
bonnen moet doen of laten.

J       
is van jezelf ook af en toe eens een plezier doen, eerlijk gezegd kan ik dat best
goed. Dit gun ik iedereen!

K      
is van onze kleine grote jongen, Bram, die volgend jaar naar het voortgezet
onderwijs gaat. De komende maanden worden spannend… Ik heb daar zelf
het meeste last van: komt hij goed terecht en goed tot zijn recht zijn daarbij de
hamvragen.

L
is van Latte Macchiato, dat is toch wel mijn favoriete drankje van 2012. Voor de echte koffieliefhebbers een lachertje haha... maar dat kan me niet schelen...
    
 
M      
is van meer voor mijn mening uitkomen. Op sommige plekken is dat hard nodig.

N      
is van vaker nee durven zeggen, maar dat gaat me de laatste tijd al wat beter af.

O      
is van oeps, ik moet nog een stuk of tien letters…

P       
is van Passie & Piemelbloemen, hopelijk krijgt dat in 2013 een mooi vervolg… Ff
voor de duidelijkheid: ik doel hiermee  in principe niet op deel 2.

Q      
is van quatsch, maar mijn goede voornemens en wensen zijn dat zeker niet.

R      
is van Ruzzle, mijn verslaving van 2012.

S      
is van slapen. ’s Avonds ben ik met geen mogelijkheid mijn bed in te krijgen,
maar ’s morgens er ook met geen stok uit te slaan… tja zelf heb ik daar eigenlijk
geen last van…

T       
is van Süd-Tirol, daar gaan we in juli 2013 op vakantie. Ik heb er nu al zin in!

U      
is van u-bocht en jij-bak, via welke ik altijd weer terugkwam op mijn
stokpaardje Passie & Piemelbloemen. Sorry dat mijn gespreksstof in 2012 vaak
eenzijdig was.

V      
is van goede voornemens, die ik ga waarmaken. Ik ga tenminste mijn uiterste
best doen…

W     
is van Wie Weet Waar Willem Wever Woont? Ik heb ook nog steeds geen idee…

X      
is van xxx en van mevrouw X uit een eerdere blog.

Y       
is van ijgenlijk heb ik hier geen goede invulling voor. Of het moet you zijn of
youth maar dat slaat allebei niet echt op mij. J

Z      
is van ziezo, mijn ABC zit er op en 2012 ook bijna. Op naar 2013… Ik wens jullie
allemaal een heel fijne en gezellige jaarwisseling! En een heel gezond, gelukkig
en humorvol 2013!

Reacties

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?