De meeste dromen zijn bedrog...

'Het is een aanrader. Een boek dat me verrast, vermaakt en vasthoudt. Maar ook een verhaal dat me aangrijpt, zeker na het lezen van het tweede gedeelte. Ik kan dan ook niet wachten op de rest...' - Samantha 

'Ik verheug me er nu al op dit prachtig vormgegeven boek straks vast te houden en mijn naam als aandeelhouder achterin te zien staan.' - Sietske

Naast alle lovende reacties en recensies, gaat het gelukkig qua aandelen ook heel voorspoedig. Ze vliegen de tent uit. Ongelofelijk. Hier twee, daar vijf, zus koopt er tien en zo doet er nog eens een schepje of zelfs een hele kruiwagen bovenop. Zaterdagavond vervijfvoudigde een voor ons geheel onbekend persoon zijn vijfentwintig aandelen. Wauw!


We (Ilse en ik dus) voelen ons ontzettend gesteund door alle reacties en aankopen. Ons zelfvertrouwen kan hierdoor niet meer stuk. We zijn nu achter de schermen flink aan het stoeien met het manuscript. We schrappen en schaven er lustig op los. En her en der voegen we wat beschrijvende stukken toe. Het wordt er alleen nog maar beter van. Het is ontzettend fijn om naast alle PR weer intensief met het schrijfproces bezig te zijn, zeker nu de eindstreep in het vizier komt. 


Nu ik deze blog schrijf, hebben we exact 1481 aandelen verkocht en een snel rekensommetje leert (toch ff vier keer nagerekend... stel je voor...) dat we er dus nog 519 moeten. Niet niks als je het naar euro's omrekent, maar we gaan het halen. Zeker nu er genoeg mensen zijn die heel terecht -nu de finish in zicht is- graag een graantje willen meepikken. Aandeelhouders gaan bij een succesvolle boekverkoop namelijk meeverdienen aan ons boek! Dus mocht er nog iemand willen instappen, dat kan nog, maar ik zou niet te lang meer wachten.
Wat misschien een extra stimulans is: alle aandeelhouders komen met hun naam achterin passie en piemelbloemen te staan als 'ontdekker van dit talent'. Hoe leuk!
En laat het duidelijk zijn: het maakt ons echt niet uit of je één of tweehonderd aandelen hebt! We zijn je sowieso heel dankbaar.


Op zondag 28 augustus hebben we een kunstmarkt in Herkenbosch en op 4 september een lokaal televisieoptreden bij OR6 op de agenda staan. Dus mochten we de magische 2000-grens nog niet bereiken binnen nu en twee weken, zijn dat onze extra 'wapens' in de strijd om de finish te bereiken. Daarnaast verspreiden we waar het maar kan onze boekenleggers, schrijven we dagelijks bedrijven in onze regio's aan, benaderen we actief de pers en zijn we heel ijverig op Twitter en Facebook (Ilse ook nog op LinkedIn). We zijn er nog niet, maar we komen er...

De meeste dromen zijn bedrog, maar deze komt uit. Passie en piemelbloemen ligt over een tijd in alle boekwinkels...

Reacties

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?