'Wacht ff, jij bent diegene van die piemelbloemen...'

We worden nog beroemd. Hihi... Op een aantal websites zijn interviews van ons te vinden. Maar de klapper van de afgelopen week is het megagrote interview in weekblad De Trompetter, paginagroot (op bladzijde 5)! Met inzet zelfs op de voorpagina. (Oplage 69.500.) Als dat geen goede reclame is. En daarnaast zijn onze boekenleggers klaar. Prima timing. Ze zijn prachtig. Nogmaals hartstikke bedankt, megaflyer!

Ik heb afgelopen weekend op een aantal prominente plaatsen boekenleggers neergelegd. Superleuke reacties alom! Bij V&D zei de dame achter de boekenbalie: 'Wacht eens ff, jij stond in De Trompetter met iets over piemelbloemen. Uhm... Passie en piemelbloemen. Ja, mijn man vond 't ook al erg interessant... Ja, ja.' En dus mocht ik haar 100 boekenleggers overhandigen. 's Avonds kreeg ik een mail van een tennisvriend van Bas: 'Waar kom ik geen passie en piemelbloemen tegen?' Hij had een boek gekocht bij V&D en onze boekenlegger meegekregen! Zo moet dat! Heel erg bedankt, zeer sympathieke mevrouw van de vroom&dreesmannboekenbalie! :) 


We willen niemand tekort doen, want alle aandeelhouders zijn ons heel lief. Maar de volgende aandeelhouder wil ik toch ff met naam noemen, het is namelijk zeer onverwacht en opmerkelijk, of beter gezegd speciaal (en ik bedoel deze keer niet friet of frikandel speciaal hihi...): Friture De Aaj Meule uit Herkenbosch. Herman en Diana vonden het zo leuk dat ze maar liefst 40 aandelen kochten! Wauw! Ontzettend bedankt!

Ook nog gehoord in de afgelopen dagen: 'Ik zou passie en piemelbloemen inderdaad maar aan de grote klok hangen...' ;) Da's gelukkig niet zo moeilijk met zo'n prikkelende titel...

Reacties

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?