Voeten in de aarde...

Daar is-ie dan op vrijdag 1 juli 2011: mijn eigen blogsite en ook maar meteen mijn eerste blog. Nu kan ik jullie allemaal gaan verblijden met mijn schrijfsels. :) Haha... Vooral allemaal ja, met 0 abonnees. Dat schiet lekker op.

Het had nog heel wat voeten in de aarde, voordat ik een leuke en originele naam had verzonnen. Hij (of zij) mag er zijn: SylsBlog. Leuk is-ie wel, vind ik, maar origineel allerminst. Maar wel kort en krachtig, herkenbaar en hij ligt lekker in 't gehoor. Het lijstje met afvallers zal ik jullie besparen.

Ik ben in ieder geval ontzettend trots (nu alvast zonder abonnees en met een blogsite die nog een klein beetje finetuning nodig heeft, maar een goed begin is 't halve werk). Hier zal ik dan ook regelmatig wat schrijven over van alles en nog wat. Al 'vrees' ik dat 't de komende tijd veel over het boek passie en piemelbloemen zal gaan. Dat Ilse Annegarn en ik geschreven hebben en dat 3 weken op TenPages.com staat. http://www.tenpages.com/manuscript/passie_en_piemelbloemen
Ik laat 't even hierbij. Anders heb ik geen tekst meer over voor blog 2! :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

“Op zand vallen doet toch geen pijn?!”

Bram wordt kopje kleiner gemaakt

Is een dom blondje wel dom?